sunnuntai 1. marraskuuta 2009

Haaste


Sain haasteen Tiialta ja Saralta, kiitos heille!
Kun tämän haasteen saa, niin täytyy tehdä seuraavat 7 kohtaa:

-Kiitä sitä jolta sait tunnustuksen-Kopioi kuva ja liitä blogiisi
-Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
-Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
-Anna tunnustus seitsemälle
-Linkitä nämä blogissasi
-Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta

Tässä minun 7 asiaa:
1. Kuuntelen espanjankielistä musiikkia.
2. Olen suuri Shakira-fani ja olen nähnyt Shakiran livenä.
3. Minulla ei ole vielä mitään aavistusta siitä, mikä minusta tulisi isona...
4. Hauluaisin lähteä kielikurssille Espanjaan. :)
5. Tahtoisin koiran, mutta olen allerginen.
6. Minulla on monta käsityötä yleensä yhtäaikaa meneillään. Ne ovat hujan hajan pitkin kotia.
7. Sanoin pienenä korvalääkärille Pikku Myytä matkien: "Näpit irti, senkin idiootti!" :D

Tällä kertaa en anna tätä haastetta eteen päin, koska monella tämä näyttää jo olevan. Tästä sen saa siis ottaa kuka vain kenellä ei ole vielä tätä haastetta. :)

Mukavaa sunnuntaita!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)